Wir sind dir treu
The Swiss football team FC Basel’s crowd animator gives his all for the team: he decides what music to play at matches and choreographs the fans to peak performance. It’s all about the energy and emotion he transmits to the fans and how he directs them. Or is it rather the game itself that the fans follow?