Die Herbstzeitlosen
Since the death of her husband, Martha, 80-year-old, has lost her zest for life. In her village in the Emmental, especially her friends Lisi, Hanni and Frieda are concerned about her. After discussion, they decide to help her realise a long-held dream: to open a lingerie boutique. The news causes consternation in the little town of Trub.