Comme des voleurs
When Lionel learns by chance that his family originates from Poland, a chain of events is set off that will change his and his sister Lucie’s lives forever. Brother and sister make their way to eastern Europe in a “borrowed” car from Radio Suisse, not completely sure if they are descendents from a Polish family. However, getting involved in a car chase in Slovakia is a sure thing, as is the stolen car, white wedding, and false passports. The road to Warsaw is an adventure! And somewhere in Poland, a horse drowns every night.