Giorni e nuvole
Michele and Elsa have a 20-year-old daughter, Alice, and all the material comforts for Elsa to throw in her job and follow her old dream of studying art history. But their life starts to unravel soon after: Michele admits that he hasn’t worked for two months and that he has been fired. There is more: their house is up for sale, and their bank account is dwindling rapidly. It’s a shock for Elsa, but she is a fighter, whereas Michele lets himself go completely until their relationship reaches breaking point. Finally they realize that they have too much at stake, namely the love between them. Their future is an unknown, but could it change for the better?