Polar
Luis (18) visits his father for the first time in years in a remote vacation house in the mountains. Trying to demonstrate self-confidence and the absolute certainty that he wants nothing more than money for his studies, Luis unexpectedly meets his father’s new family, whose existence he neither imagined nor knew about. On edge, wavering between anger, incomprehension, and the desire for emotional intimacy, Luis tries to coax his father out of his shell and provokes a fight.