Le créneau
Camille and Hervé are invited to an elegant dinner party on Friday. They are late, as usual. Camille is behind the wheel and concentrates on finding a parking space. The two begin to provoke one other, quarrel and settle old scores. Will the couple still arrive safe and sound at the party?