Gambling, Gods And LSD
A three hour flow, following the invisible currents which interconnect people through culture and time. The land of Toronto, Nevada, Switzerland, South India. The smell of ecstasy, plastic, sex, dust and divinity. An associative tableau portaying the inexhaustible pursuits within which we attempt to bring meaning into our lives. A filmmakers journey which blends documentary observation with the logic of lyricism, the movements of music, probing to bring back a sense of wonder in everyday life.