Corpo celeste
Thirteen-year-old Marta struggles to settle into life in southern Italy, having relocated here after ten years in Switzerland. Bright-eyed and restless, she observes the sights, sounds and scents of the city but feels very much an outsider. Marta is about to be confirmed and attends catechism classes. She is confronted by the morals of the local Catholic community. A series of subtle moments trace her journey as she connects and clashes with her mother, sister and the Sunday school teacher.