Midsummer by the sea in the Maremma in Tuscany. Vincenzo and Adriana, trapped in emotional dependency, make one last desperate attempt to save their marriage. Their 12-year-old son Nic processes the trauma from his father’s violent outbursts in games with other children. Although he is well integrated in his group of friends, he finds it extremely difficult to express what he feels for Marie, who is the same age and suffers from her own relationship with her father. A film about the first steps towards a life of one’s own.