Garçon stupide
That stupid boy is Loïc. He who confuses desire and pleasure, friendship and sex, admiration and success. Loïc, who tries to compensate for what life failed to bestow on him before he grows up. Loïc, who will sleep with anybody, any way. Loïc, who loves Marie too much, or too little. Loïc, who tries to find someone to look up to in the person of Rui, the football player. Loïc is not a stupid boy. One day, he will also try to put together a story.