The Fourth King
A Christmas special: Like the three wise kings the fourth king and his faithful camel Chamberlin follow a star to Bethlehem. But their journey is full of danger and detours. Each time they have nearly caught up, they encounter someone in need delaying them all over again. Continually torn between conscience and duty, the king gives away all his riches, his presents and his time and their journey grows longer and longer. When they finally arrive in Bethlehem they are empty handed and too late.