Tango Lola
After winning the lottery, Lola imagines her new life: travelling all over the world, that boor of a husband turning into a perfect gentleman… On the other hand, she could just end the relationship with her unprepossessing husband and keep it all for herself. But the aforesaid husband has other plans.