Schatten der Engel
This is the story of a prostitute who is too lovely for her clients. She lives with her pimp until one day she meets a man who advises her to stop speaking and who is willing to pay her for her silence. From then on she becomes the garbage bin of the mighty - she no longer sleeps with her clients, she listens to them. Once she herself has become just as wealthy and powerful, she can no longer put up with her circumstances. She goes on the search for her own murderer, who will understand her story and put her to death. She finds him.