Petits joueurs
In a few minutes, you will be able to watch another Summer Olympics event. But keep your heads down, because these Olympics are played out at grass roots level, on a 1:50 scale. The audience is family friendly and the athletes are toys. In these miniature Olympics, there are no complicated rules because the important thing is to participate.