Neige
Just before the beginning of summer vacation, Prune leaves her parents to go on the traditional “end-of-school-year excursion”. After she has gone, an incredible snowstorm hits the small town where her family lives. Then Philémon, her younger brother, makes an astonishing discovery: a family of Inuits has settled in a traffic circle.