Nebenwirkungen
Dr. Claudia Keller works in the research department of international chemistry giant Beyler. The company has put all its hopes into a revolutionary diet drug, a slimming pill that promises ridiculously easy weight loss. But shortly before its launch, Claudia starts to have doubts about its potential side effects, and tries to persuade management to hold the drug back, but no-one listens to her. A spiraling nightmare of lies and deception commences, and Claudia needs to decide how far she is willing to go.