Lauberhornrennen im Sommer
The Lauberhorn ski race, the world’s longest downhill ski race, has been postponed until summer. The 10,000 wooden slats give their account of the perfect line which is highly sought after but never achieved in winter. They become the ski racers, and the newscaster is live on the scene to accompany the viewers as they travel at breakneck speed to set a new record.