L'ambassadeur & moi
His Excellency, the plenipotentiary Ambassador of the Republic of Poland to the Belgian Crown sacrificed his entire life for his country. His dedication came with a price; he never really had time for me, his son. I thus, decide to come to Brussels to try to make up for lost time.