Gipfel-Gig
A concert is planned in a mountain hotel, but the burly hotel manager shuts the door on the band. So the 3 musicians go on a spur-of-the moment mountain tour. A summit concert, you might say, on the back of a giant cow, and a helter-skelter tour through Swiss folklore stereotypes which ultimately brings them a degree of satisfaction.