Dark Star – HR Gigers Welt
Who is the artist HR Giger? What kind of person is behind such terrifying and disturbing yet aesthetic forms and beings? A film with and about the internationally acclaimed and controversial painter, sculptor, architect, designer, Oscar winner and Alien creator.