Ménagerie intérieure
Béatrice, 23 years old, is trying to find her place in the world. Caught between a boss both arrogant and cynical, parents who are stifling and overly nice, and a boyfriend she can’t seem to trust, she has no choice: hell, time to grow up! Reveal herself, be herself, assert herself … but it is going to hurt!