David Wants To Fly
David, a young filmmaker, follows his idol, David Lynch, into the world of Transcendental Meditation (TM). He traces the footsteps of the founder of the movement, Maharishi Mahesh Yogi, to whom even the Beatles at one time had made the pilgrimage. The Indian guru developed TM into one of the largest esoteric organisations in the world that, with their study programs, promises world peace and yogic flying.