A Crude Awakening – The Oil Crash
The film examines the state of the world's dwindling oil resources. It finds that we're running out of fossil fuels much sooner than anticipated. Industry leaders, scientists and some politicians tell us about the dire consequences the world is facing as it moves from cheap abundant energy supply to scarce, hard to get and expensive energy.