Yi
After graduating from college, Wang Yi, a young Muslim man, becomes an insurance salesman. He struggles with starting his own venture against the family's advice. Because of his shy personality, he encounters a great deal of seemingly dramatic scenes in his work. What’s more, according to an ancient tradition, he has to look for a Muslim girl to marry on a date organized by his family.