Wimper
If an eyelash falls out, lay it on the back of your hand, make a wish as you blow it away – and your wish will come true! (a popular belief). Wishing is not easy if everything is already perfect. And Wanner's life is perfect. All the same, Wanner is constantly endeavouring to optimise his everyday life with an eyelash. A balancing act between the ideal and reality.