Verflixt verliebt
Argentinian biology student Miro falls madly in love with young actress Mercedes, but is without a clue as to how to win her love. Then, a series of misunderstandings put him in the hot seat as a famous film director. Miro grabs his chance to shoot a film with Mercedes as his leading lady, hoping that she will fall for him. Whilst his plan is crazy, it is simple enough and Cupid is on his side. But Miro hasn't reckoned with film students Peter and Luigi who wish to shoot a “making-of” documentary of the great Argentinian “director”at work.