Unisono
When young musicians come together to play classical music, they send out a strong signal to our today’s world. The film follows talented young Swiss musicians as they work, search for inspiration, but also expose their thought how to play nowadays the “old” Classical music. Filmed in the famous church of Boswil in Switzerland in Summer 2020, the musical program featured work from Dvorak, Gorecki and a Finnish unconventional composer Iiro Rantala, that joined them to perform his crossover piano concerto “Best of Beethoven”.