Terra Australis Incognita
The film is an ongoing experimental project on Antarctica. It is built on archival aerial footage produced by the US Navy during a number of different missions throughout the second half of the twentieth century. By juxtapositing the US Navy archives to found footage and 3D modelization, the project seeks to reflect on and critically engage with the context the form in which the American aerial photography project has been produced.