Spuren
Three young men tell their story and how fate changed their lives: Loris is able to walk again after having been tied to a wheelchair, Pascal discovers that his music is a way out of the spiral of violence he's been trapped in. And Yannick, who was deported to Switzerland from the US, finds that his job is starting to anchor him in his new life.