Sott'acqua
A house in Italy, the sunlight barely makes it through the thick curtains. Strangely held inside the house’s walls, 14-year-old Valentina is waiting for her brother Dino. She can’t wait to receive him for this year’s Easter. Only this time Dino doesn’t come alone: he is accompanied by Leonore, a young woman he is in love with.