Should I Stay or Should I Go
Apart from calling a small Italian coastal town home, an 86-year-old local woman, a moody teenager and a Nigerian refugee would not seem to have much in common. But once they begin to share their hopes and dreams about where life’s journey might take them, their stories surprisingly overlap.