Sex Toys Stories
Corinne, Adrien and Anita all sell sex toys, and yet they have little in common. Corinne went from selling Tupperware to dildos. Adrien surfs chic porno fashion and makes a fortune selling sex toys via his website. And Anita, owner of the first female sex shop in Switzerland, tries to change women’s sex lives by teaching them how to get to know their body. This documentary film depicts the effects of trivializing these objects and gives cause to reflect on one's own intimacy.