Satte Farben vor Schwarz
The love story of an elderly couple. Having arrived at the end of their lives, the two 74-year-old protagonists take the liberty of making their own decisions concerning life and death. They stage their demise exactly as they staged their lives. After fifty years spent together, they don’t go because they have to, but because they want to.