Sakda
A dim light, a few guitar chords, a man is whispering into a microphone and his voice is now coming from a recording machine set on the banks of the Mekong River. This mysterious essay revisits the subjects of reincarnation, memory and fantasy, topics that are dear to the Thai filmmaker.