Pour aller au ciel il faut mourir
Although Kamal (20) has been married for a few months, his wife is technically still a virgin. The doctor who examines Kamal cannot find any physical anomaly, so Kamal moves around town to find another wife. There are many women, but then he meets a stranger on a bus, and the encounter has unforeseen consequences for Kamal.