Petites vacances à Knokke le Zout
Micheline has dedicated her life to her family; three grown up sons and a husband with his own plumbing and zinc business. They live in a typical village in French-speaking Switzerland where everyone knows each other. But she unexpectedly decides to take her driving test, thus disturbing the family routine. Leaving her orderly daily life behind her, she sets off in an orange Citroën Dyane with a young autistic neighbour who knows all the road signs by heart! What dream is Micheline pursing which takes her to see the sea at Knokke le Zout?