Per l'amor di Dio
Isabella and Nando are two militant atheists. They live in Italy, a country where the Church still plays a strong political role. They are among the 4’000 members of UAAR (Union Atheists Agnostics Rationalists), an association that keenly defends the fundamentals of the secular state, giving trouble even to the Vatican. Among the various actions of the association: the campaign to “de-baptize” and the “atheist bus”, ads that should have spread the slogan: “The bad news is that God doesn't exist. The good one is that you don't need him”