Muhai Tang
A portrait of Chinese conductor Muhai Tang’s extraordinary life. Born in 1949, the founding year of the People’s Republic of China, and raised during the Cultural Revolution, it seemed as if he would have to abandon his dream of a career in music. However, his talent, perseverance and the support of Herbert von Karajan ultimately brought him to the world’s concert halls. Today, Muhai Tang is a global nomad. A wanderer between the worlds which he unites with music.