Mary & Johnny
Zurich Fest 2010, shortly before the final match of the Football World Cup. Mary would really like to watch the match, but her friend Johnny is in a bad mood because he has just lost his job. A series of misunderstandings leads to a quarrel and the couple goes their separate ways. Underway through the night they come across shady characters and become entangled in turbulent incidents. Tragically, they barely miss one another over and over again. At the crack of dawn, however, there is dramatic yet comic showdown between lovers. Freely adapted from “Casimir and Caroline” by Ödön von Horvath.