Lynx
In the heart of the Jura, a call echoes through the forest. The silhouette of a boreal lynx creeps through the beech and fir trees. A male is looking for his female. Suddenly a response comes from the valley floor. Thus begins the story of a family of lynxes that we will follow throughout the seasons. If it is rare to come across this discreet feline, it is exceptional to discover its daily life in the wild.