Little Girl Blue
Thirteen-year-old Sandra isn't happy to be the new girl in town, but then she falls in love with Mike, the boy next door. Everything seems perfect, until the day the young couple witness Mike's mother having an affair. Mike is devastated, but what he does not realize is that his mother's ardent lover is actually Sandra's father, an old childhood sweetheart. Divided by her loyalty to her father and her feelings for Mike, Sandra decides to keep her father's identity a secret. However, she can't keep up the charade for much longer, and whatever she decides, it is bound to have serious consequences.