Liebe und Wahn
Professor Dr. Iris Lanz has both feet firmly on the ground, which is why she initially accepts her student Sebastian’s repeated gifts with little more than amusement and vague irritation. But Sebastian wants much more: he dreams of a life at Iris’ side, and his obsessive love begins to put the first cracks into Iris’ recently reunited family life. Suddenly, her life is just a heap of ruins, which can only be repaired with a proper portion of courage and trust.