Les lessiveuses
Laundry and three mothers. They sort, wash, stretch, iron, perfume, fold and put away. Then they do it all over again. All these women are doing their son’s laundry, sons have been in jail for years. The film observes the hollow bodies of the sons, and the full bodies of the mothers and the gentleness and violence that passes between them all.