Le tube
A little girl throws a fit when the television is turned off. What's going on? Everyone seems either hypnotized, addicted, or turned into a vegetable by the tube. Her father, a TV journalist, decides to get to the bottom of it. Is there proof of what people have suspected for years? One clue leads to another – from his home in Europe to the studios of Japan and the laboratories of America. His goal: to penetrate into the very heart of the TV industry. What haven't we been told? It is a story worthy of the “X-Files” – except here it's all true.