Le prix
On the occasion of the 50th anniversary of the Prix de Lausanne, a portrayal of the journey of four young dancers from all over the world. Taking part in this prestigious competition is already a great opportunity and they know that they are just a step away from a breakthrough that may open the doors to an international career.