La voie du silence
Luna is a teenager raised in a self-sufficient community of women. These women worship the goddess Talita who protects them from the monsters of the outside world. On the eve of her eighteenth birthday, Luna must make a choice: to accept to give her voice as an offering to the goddess, according to the tradition of the community, or to run away and leave the only world she knows.