La petite fille et la mort
A grandfather learns of the deaths of his son and daughter-in-law, lost at sea. His granddaughter cannot accept her parents’ disappearance, especially given the fact that no bodies were found. A journey of initiation will allow Sarah to understand the abstract nature of death, to perceive that reality is subjective, and especially to come to terms with her loss!