L'inclinaison des chapeaux
It's summer and Antonin is on his way to visit the father he has not seen in fifteen years. Accompanied by his friend, a cameraman who will film the reunion, he leaves the city for his childhood home – where fifteen years earlier his father had kicked his mother out of the house.