L'histoire de nos petites morts
A banker and a prostitute meet on the streets of Geneva and take a hotel room together. Their meeting is soon to be revealed as fantasy, one that takes them both into new emotional terrain. As their fears, hopes and secrets are shared, it's clear the only way forward is without the masks they've been wearing for so long. After years of dying a thousand little deaths, this night is a true test of their love, compassion and marriage.