L'Artificier
Raphael, recently left by his wife, does not dare to explain their recent separation to his six-year-old son Timotei. As Timotei keeps asking questions about his mother's absence, Raphael decides to improvise a party in the garden for the Swiss bank holidays! A clumsy way to make up for the absence.